Wednesday, October 26, 2011

Hari yang penat tapi happy~

Assalamualaikum
Tak tahu macam mana nak mulakan bicara. Saya suka menulis bila hati saya senang. =) Hari ini hari yang menyenangkan. Terima Kasih Ya Allah. Biar penat menunggu, sampai tertidur duduk dikerusi, tapi entah kenapa tidak ada rungutan hari ini. Hati ini seolah dilapangkan DIA. Alhamdulillah~

Sebab itulah sabar itu dikatakan separuh dari iman. Sebab tidak ada kerugian buat orang - orang yang bersabar. Janji Allah itu pasti. Biar cepat atau lambat hikmah itu pasti muncul. =) Hari ni dapat ilmu baru. Kalau tak ikut kelas hari ni, mesti tak dapat ilmu ni kan? Biar menunggu dari jam 8 akhirnya hampir jam 1 baru dimulai, tapi ternyata penantian itu tidak sia - sia. =)

Lepas dari kelas, dapat ikut sama mendengar pembacaan kasus senior2 yg sedang clinical year. Memang sangat mencuakkan. Present kes sorang2 and kena tanya macam2. One day, saya pun akan melalui detik yang sama. Masa tu la sedar betapa tak cukupny lagi ilmu yang ada. Padahal clinical year tinggal kurg 2bulan lagi. Tapi, pengalaman tu memang berharga. Dapatla bayangan apa yg kita akan tempuhi nanti. Alhamdulillah Ya Allah. Hari ini hari yang memenatkan. Tapi saya happy~ =)