Wednesday, November 16, 2011

Cinta: Apa yang aku harap

Assalamualaikum & hye! =)
Bila cakap pasal cinta, suma mesti terbayang yang jiwang - jiwang. Tengok sunset tepi pantai dengan pasangan..Contohnya. Itu mungkin pemikiran aku jugak satu ketika dulu. Masa tak matang and tak tau pun motif bercinta ni sebenarnya. Tapi bila umur hampir 23tahun ni,takkanla tak reti-reti lagi nak sedar. Yang cinta ni sebenarnya tanggungjawab dan bukan nak berjiwang - jiwang saje.

Kasih sayang pasangan dalam cite UP ni sgt buat aku terharu =')

Erm, love ni complicated. Takde guideline khusus atau cara - cara bercinta yang sebenarnya. Sebab cinta terhasil antara dua manusia. Dan pengalaman dua manusia ini tidak sama dengan yang bakal dirasai dunia manusia itu. Sebab itu aku cakap takde guideline khusus untuk bercinta.

Erm..Aku tak harap banyak dalam cinta ni. Cukupla...


Lelaki yang bersama dengan aku sekarang dan selamanya dapat terima aku seadanya. Aku yang kepala angin, serious dan super duper degil.

Aku harap lelaki itu dapat terima aku yang bukan berbadan macam model. Hanyalah perempuan biasa dengan tinggi 157 cm. Berat badan yang tak menentu antara 45kg boleh mencapai 51kg. Currently 44kg.

Aku harap lelaki itu sanggup jaga aku waktu aku sakit. Aku memang selalu sakit. Demamla,pengsanla, tekanan darah rendahla, fibroadenomla, sakit kepala, sakit belakang.

Aku harap bila aku sedih, bahu dia sentiasa ada untuk aku menangis, untuk tumbuk - tumbuk bila aku bengan dengan orang lain.

Aku harap dapat dengar I LOVE U tiap - tiap hari. Dalam sms pun.he

Aku harap dia selalu imamkan solat aku. Biarpun bukan tiap waktu. (Sejak pindah kelas baru dah lama tak diimamkan solat dengan dia.rindu =') )

Aku harap dia jadi bestfriend forever aku

Senang cite aku nak mcm ni..

Sayang menyayangi sampai akhir usia =')

InsyaAllah..