Monday, November 14, 2011

Eh,dah mid novemberla! ;)

Assalamualaikum & hye! =)

Pejam celik pejam celik da hampir mid of november. Apa yang special sangat bulan november ni eh? Ehem! Ada satu tarikh bermakna yang mana satu angka lagi akan menginjak naik. Ehem! Seganla promote - promote ni. Paham - paham sendrila.hahahahaha.

Oh, saya ada wat wish list ni.hehe. Kalau ada duit lebih, rase - rase nak bagi, silalah. Saya tak kisah. Saya tak marah korang nak bagi. Hehe :) Walaubagaimanapun, wish list ni terbagi pada dua. Keperluan dan keiinginan. Keperluan tu maksudnya saya nak memang sebab diperlukan. Keiinginan tu sebab sesaje nak. Dah nama pon teringin~ hehe



KEINGINAN

          1)
Fuji instax mini 7s. Sebab ia comel & unik. Biala org cakap rugi ke yang penting pada saya
 ia unik & gambar yg dihasilkan unik dan cantik. Tak caye? Tgk next2 ni.


Jgn tpu nak ckp gmbar2 ni tak cntik eh.


    2)
Forever21 studded bootie. Tapi kalau ada yg nak bg brand ape2 pn tak kisah je.hehe
    3)
Colour clashes handbag
    4) Surprise!

Saya amat menghargai kalau ada orang yang nak wat surprise kat saya. Sebab saya suke surprises. Tapi surprises yang unpredictablela. Sebab besenye sume predictable. Bukan salah mereka tapi saya yang memang senang baca sume move orang.hehehe.

KEPERLUAN

1) Laptop. Any laptop. Kecik ke besar ke tak kisah. Sebenarnya tak nak pun laptop ni. Tapi sebab laptop skrg ni dah lama, dekat 6tahun dah guna, jadi masalah dah mula timbul. Risaula tetiba padam ke, tak ke naya? As student, laptop macam satu lagi nyawa tau!

2) New phone. Zaman dah lama berubah. Tapi saya masih di takuk lama. Pakai phone java je. Nokia Supernova7610. Phone ni dah dekat 4tahun saya pakai. Macam2 masalah dah timbul. Tapi sabar, pakai jugak.huhu. So, kali ni mama dah cakap nak belikan phone yang mengikuti standard terkini. hahaha. She ask me to choose. Walaupun ada banyak phone yang power gila2, saya tetap pilih yang takla power sgt sebab sesuai dengan penggunaan saya. Dah shortlist 5 phones yang menjadi idaman dengan spec yang bersesuaian, which are:
1. Sony Ericsson Xperia Mini Pro
2. Sony Ericsson Live With Walkman
3. Samsung Galaxy W
4. Samsung Galaxy Ace
5. HTC Wildfire S

Suke yg ni sgt!Galaxy ACE

Xperia mini pro

Galaxy W

And...those yang dah kne strikethrough tu dah out of list. Due to ketidakcantikannya.haha. Saya memang suke phone cantik. Kalau ikutkan performance, memangla Galaxy Ace jauh ketinggalan. Ye la android 2.2froyo, internal memory 150Mb je. Kalau compare dengan no.1 sume orang suruh pilih yang no.1. Tapi...phone tu cntik.ala2 iphone gtu.huhuhu..Galaxy W so-so dalam hati ni. Performance bagus,tapi kecantikan bese2 je. Mini pro performance bagus,cntik pon bolela. Tapi kecik.hm...takleh nak decidela skrg.tggu belek2 phone tu depan matala.huhuhuhu.

p/s:4hari lagi nak balik malaysia!tak sabar!tahun ni sambut kat malaysia!hoyeyh! =))))